Бүгінгі әлем дамудың жаңа ұстанымдары беру жүйесінен күн сайынғы экономикалық, әлеуметтік және мәдени өзгерістерге бейінделуді талап етеді. М.Қашғари атындағы жаратылыстану бағытындағы мектеп-лицейінің ұжымы үлкен мақсаттарға қол жеткізуде, білімді ұрпақты тәрбиелеуде аянбай еңбек етеді.
Дарынды окушылар 10 күндігінде аткарылған жұмыстар.
Тарих география фан бирлашмасининг иқтидорли болалар 10 кунлигида утказадиган «Ватанпарварлик улкани урганишдан бошланади» мавзусидаги тадбирлар режаси.
1. Илмий мақсад: уқувчиларни тарих- география фанига тегишли маълумотлар билан тарихий езма манбалар, электрон уқувлик, интернет материаллари билан таништириш
2. Тарбиявий мақсад: укувчиларни ватанпарварлик рухида тарбиялаш.
3. Ривожлантирувчи мақсад: укувчиларни мустақил фикрлаш ва уни илмий асосда далиллаб беришга, фикрни илмий баен этиш куникмаларини орттириш.
№ *Тадбирлар * Бажарувчи
1 «Қарноқ» номининг аталиши Хайдарова А 9- «В» синф
2 Дошқозон тарихи Суханова Т 10- «В» синф
3 Қарноқ хужалиги Маматраимов У
4 Қарноқ тарихий едгорликлари Мирзанеметова Г 6- «А» синф
5 Оролнинг хозирги холати Исаева З 10- «Г» синф
6 Орол утмишда Расулов П 9- синф
----------------------------------------------------------------------------------
1 «Қарноқ» номининг аталиши Хайдарова А 9- «В» синф
2 Дошқозон тарихи Суханова Т 10- «В» синф
3 Қарноқ хужалиги Маматраимов У
4 Қарноқ тарихий едгорликлари Мирзанеметова Г 6- «А» синф
5 Оролнинг хозирги холати Исаева З 10- «Г» синф
6 Орол утмишда Расулов П 9- синф
----------------------------------------------------------------------------------
Физика - информатика фан бирлашмасининг иқтидорли болалар 10 кунлигида утказадиган «Сифатли билим бериш замон талаби» мавзусидаги тадбирлар режаси.
1. Илмий мақсад: уқувчиларни физика - информатика фанига оид булган электрон уқувлик, интернет материаллари билан таништириш. 2. Тарбиявий мақсад: укувчиларни ватанпарварлик рухида тарбиялаш.
3. Ривожлантирувчи мақсад: укувчиларнинг мустақил фикрлаш қобилиятларини ривожлантириш ва ижодкорликка ургатиш.
№ *Тадбирлар *Бажарувчи
1 Физик асбоб яратиш ва уни химоялаш Жиржисов С. 7 - синфлар
2 Электрон укувликдан фойдаланиш,
1 Физик асбоб яратиш ва уни химоялаш Жиржисов С. 7 - синфлар
2 Электрон укувликдан фойдаланиш,
буклет ва реферат химоялаш Паттаева М. 10- «Б» синф
3 Электрон укувликдан фойдаланиш,
3 Электрон укувликдан фойдаланиш,
буклет ва реферат химоялаш, ишловчи
модель яратиш. Исамова Р. 7- «Г», 10- «Г» синф
4 PowerPoint деразасида машқ
4 PowerPoint деразасида машқ
бажариш. Хайтметова З. 9- «В» синф
5 Паскаль тилида дастур яратиш Алиев Ш. 11- «В» синф
----------------------------------------------------------------------------------
5 Паскаль тилида дастур яратиш Алиев Ш. 11- «В» синф
----------------------------------------------------------------------------------
М. Қашғари атындағы жалпы орта мектеп
«Жас ұстаздар»мен жұмыс
Қазіргі таңда дүниежүзілік өркениетілікке жету мақсатында білім беру жүйесін оңтайландыру қажет . Онда азаматтық міндеттерді жүзеге асыру үшін білім беру мен тәрбие мәселесін нағыз гуманистік дәрежеге көтеру, бүкіл ғаламдық мәдени құндылықтарға қол жеткізу керек. Мұны атқаратын, сөз жоқ, мұғалім. Осыған орай, егемен еліміздің білім беру ісінде реформалар жасалуда. «Ғасырдың мектебі мен мұғалімі қандай болу керек ?» деген негізгі сұраққа жауап ізделуде. Мұғалімді даярлау барлық кезеңдерде мәнін жоймайтын мәселелер қатарына жатады, себебі қоғамның әлеуметтік – экономикалық міндеттерді өзгеріске ұшырап отырады, ал мұның бәрі педагог кадрларын мамандық даярлау жүйесіндегі көзқарастарды байыта қарауға жетелейді. Білім берудің ұлттық моделіне көшкен қазіргі мектепке ойшыл, зерттеуші, өз ісінде қасаңдық пән жатқандылықтан аулақ, практикалық үйлестіруді шебер меңгерген психолог – педагогтың диагностика қоя білетін іскер мұғалім қажет. Ғалымдардың зерттеуі бойынша, мұғалімге өз қызметінде екі жүздей жұмыс түрін атқаруға тура келеді екен. Ол мектептің барлық шараларына қатысады, көптеген адамдармен қарым – қатынас жасайды, көптеген педагогикалық құбылыстармен жағдаяттарды кездестіріп,оларды шамасына, біліктілігіне қарай шешеді. Енді осыған сәйкес ХХІ ғасыр мұғаліміне қойылатын талаптарға тоқтала кетейік. Біріншіден, мұғалім жеке көзқарасы бар және соны қорғай білетін жігерлі тұлға және маман мұғалім болуы қажет. Зерттеушілік, ойшылдық қасиеті бар мұғалім жалтақ болмайды. Өз ісін жетік біліп, табанды жүргізетін мұғалім ғана түпкі нәтижеге қол жеткізе алады. Ондай мұғалім әрбір күніне есеп беріп отырады, азаттық ар – ожданын қорғай алады. Екіншіден, мұғалім педагогтық, психологиялық білімін күнделікті ісінде шебер пайдалана білетін болуы керек. Дүниежүзінде ғаламтану үрдісі жүріп жатқандықтан, ақпараттар ағыны көбейді. Мұғалім қандай пәннен сабақ бермесін, ол баланың өмірдің әр саласына қатысты кез келген сұрағына жауап беруге даяр болуы керек. Әр мұғалімнің педагогикалық ойлау қабілеті ғылыми түрде қалыптасуы тиіс. Психологиялық басты заңдылық - «Адам өзінің шығармашылық өзгерушілік қызметі арқылы адамдармен қарым – қатынас жасайды». Көп білу үшін көп ойлау, оқу керек. «Интернет» жүйесін білу керек. Үшіншіден, міндетті орта білім беру, стандартты оқулықтарды ақпараттардың көбеюі, т.т. мұғалімнің білім берудегі жетекші рөлін жойды. Енді білім беру негіздерін өз бетінше оқып үйренуге оқушыны баулу міндеті тұр. Өзінің оқушысын өз бетінше білім алуға үйретпеген мұғалім қазір түпкі нәтижеге қол жеткізе алмайды. Жан – жақты даму үшін балаға осы салада мұғалім ғана көмектесе алады. Төртіншіден, мұғалім ұйымдастырушылық , құрылымдық, бейімділік сараптамалық қабілеттермен қатар өз бойындағы педагогикалық жағдаяттарды, дәйектерді, құбылыстарды талдай білуі және солардың пайда болуының талдай білуі және солардың пайда болуының себеп – салдарын анықтай білуге де бейім болуы шарт. Соның негізінде күрделі жағдайларда шешім таба алатын дәрежеге жетуі мүмкін. Бесіншіден, мұғалімнің адамгершілік, саяси-идеялық ұстанымы жұмысында көрініс тауып, ол ұстанымды бала тәрбиесіне негіз етіп алу шарт. Қысқасы, бала ықпал ету объектісі емес, ынтымақтаса қызмет ететін тұлғаға айналуы керек. Педагогтық мамандық білімділікті қажет етеді. Мұғалім – белгілі бір пәнді жетік меңгерген мамандық иесі. Болашақ мұғалімнің біліктілігі оқу орнындағы алған білімі арқылы қалыптасады. Туған Отанын сүйетін оның қара тасын қадірлеп, қорғай білетін, тілін, дінін құрметтейтін ұлтжанды ұрпақ тәрбиелеуге білім саласының белді буыны – мектеп басты рөл атқарады десек, осы мектептің жүрегі басты тұлғасы – мұғалім. Педагогқа тәрбиелей және басшылық ете білу, тыңдата және тыңдай білу, дүниетанымы кең болу, сөйлеу мәдениеті, адаммен қарым-қатынас жасай білу, оған сенім арту, алға ұмтылуға үйрету, байқампаз болу, қандай жағдайда болсын шешім қабылдай білу – қажетті қасиет.
-------------------------------------
Инновация орталығының іс-шаралар жоспары
1 Мектепте инновация орталығын құру
2 Инновация орталығының іс-шаралар жоспарын түзу
3 Мұғалімдерді оқытудың жаңа әдістемесі, жаңа технологияларымен педкеңес, әдістемелік кеңес, бірлестік отырыстарында таныстырып бару
4 Дарынды оқушыларды оқытудың жаңа әдістерімен олимпиада, конкурс, сайыстарға дайындау
5 Қаңтар,тамыз пед оқуларына баяндамалар даярлау, инновация орталығында оқып талқылау
6 БиС технологиясы, билингваль әдісі, Галиев тағы басқа технологиялардан пайдаланып ашық сабақтар ұйымдастыру
7 Орталық мүшелерінің озық іс-тәжірибелерін мектеп ішінде, қала көлемінде тарату
8 Орталық мүшелерін қайта даярлау курстарынан өткізу
9 Қимылды модельдер жасау, рефераттар қорғау, шығармалар мен сайыстарға қатысу
10 Орталық жетекшілерінің атқарған жұмыстары туралы есебін тыңдау
11 Оқушылардың ғылыми ізденістерін дамыту, «Ғылыми жоба», «Кіші ғылыми академия» жарыстарына қатысу
2 Инновация орталығының іс-шаралар жоспарын түзу
3 Мұғалімдерді оқытудың жаңа әдістемесі, жаңа технологияларымен педкеңес, әдістемелік кеңес, бірлестік отырыстарында таныстырып бару
4 Дарынды оқушыларды оқытудың жаңа әдістерімен олимпиада, конкурс, сайыстарға дайындау
5 Қаңтар,тамыз пед оқуларына баяндамалар даярлау, инновация орталығында оқып талқылау
6 БиС технологиясы, билингваль әдісі, Галиев тағы басқа технологиялардан пайдаланып ашық сабақтар ұйымдастыру
7 Орталық мүшелерінің озық іс-тәжірибелерін мектеп ішінде, қала көлемінде тарату
8 Орталық мүшелерін қайта даярлау курстарынан өткізу
9 Қимылды модельдер жасау, рефераттар қорғау, шығармалар мен сайыстарға қатысу
10 Орталық жетекшілерінің атқарған жұмыстары туралы есебін тыңдау
11 Оқушылардың ғылыми ізденістерін дамыту, «Ғылыми жоба», «Кіші ғылыми академия» жарыстарына қатысу